دانلود نرم افزار TagScan | نرم افزار تغییر تصویر آهنگ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.



بازدید : 26331
نویسنده : ميلاد007

شاید تاکنون با حجم زیادی موزیک مواجه شده باشید که همه آنها دارای اطلاعات یکسانی هستند مثلا در همه آنها آدرس سایت منبع درج شده است و … . بسیاری از کاربران از ابزارهای مختلفی برای تغییرداده تگ های فایل های ذکر شده استفاده می کنند تا بصورت دستی.
TagScanner یک نرم افزار چند منظوره کم حجم بسیارمناسب برای سازماندهی کلکسیون موزیک های شما می باشد. با استفاده از این ابزار می توانید به سادگی هرچه تمام تر پوشه های موجود در رایانه را جستجو و کلیه موزیک های موجود را در برنامه لیست کرده سپس با استفاده امکانات موجود به ویرایش گروهی کلیه تگ های آنها بپردازید به عنوان مثال آدرس سایت یا وبلاگ خود را تنها با یکبار تنظیم کردن در تمامی آنها جایگزین کنید، یا اینکه فایل های یافت شده را بصورت گروهی تغییرنام دهید.
از دیگر امکانات این برنامه می توان به قابلیت تولید تگهای خودکار از روی نام فایل های صوتی موجود و همچنین انتقال اطلاعات یک فایل به سایر فایل های صوتی موجود اشاره کرد.
همچنین می توانید اطلاعات یک آلبوم را از پایگاه های آنلاین نظیر آمازون، یا FreeDB.Com دریافت کنید.

 

برای دانلود بر روی آیکون زیر کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: ◄◄◄نرم افزار کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود جدید ترین نرم افزارها , نرم افزار مفید , آموزش تغییر تصویر آهنگ , آموزش تغییر عکس آهنگ , تگ اسکنر , نرم افزار تگ , برنامه تگ اسکنر , برنامه تگ , برنامه های جدید , دانلود برنامه تگ , دانلود برنامه تگ اسکنر , تگ اسکنر ,



دیدن این موارد را به شما پیشنهاد میکنیم
.



می توانید دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


محبوبـــ کــردن

کد گوگل پلاس سری اول